02 juni, 2006

Om tennisozzy.blogspot.com

Hvem skriver tennisozzy.blogspot.com?
Hva med bildene?
Har du noe peiling på tennis, da?
Kan jeg kopiere bildene eller teksten?
Dette nettstedet stinker!
Hvorfor gjør du dette?

Maria Sharapova, French Open 2006


Hvem skriver tennisozzy.blogspot.com?
Denne siden ble startet opp i desember 2004 av Åsmund H. Ådnøy. Jeg skriver all teksten på dette nettstedet. Alt som står på disse sidene er mine private meninger. Jeg jobber som journalist i Stavanger Aftenblad, men disse sidene har ingenting med den jobben å gjøre. Dette er skrevet av ren entuisiasme på fritida.

Dominik Hrbaty


Hva med bildene?
Bildene er hentet fra mine turer til tennisturneringer. (French Open 2000, 2001 og 2006, Roma Masters 2003). Alternativet hadde vært å stjele aktuelle bilder av spillerne som omtales, men jeg ville ikke følt meg komfortabel med det. Jeg har med andre ord tatt bildene selv.

Venus Williams


Har du noe peiling på tennis, da?
Egentlig ikke. Jeg har aldri lært å spille tennis, og jeg begynte ikke å følge skikkelig med før jeg ble ganske stor, ca 22 år. Siden 1999 har jeg fulgt tett med tennisen internasjonalt. Meningene på denne siden får du ta for det de er: Halvkvalifisert synsing.

Arantxa Sanchez-Vicario


Kan jeg kopiere bildene eller teksten?
Nei. Men hvis du spør fint og har en god begrunnelse, er jeg ikke så vanskelig å be. Lenking er derimot helt topp.

Gustavo Kuerten


Dette nettstedet stinker!
Har du kommentarer til sidene, så send en mail til asadnoy@gmail.com. Eller enda bedre: Skriv et innlegg til en av artiklene. Jeg er interessert i slakt, skamros og forslag til forbedringer.

Martina Hingis


Hvorfor gjør du dette?
Livet er greit for den som er interessert i fotball, film, musikk, politikk, småbarn, dialekter, slekt eller mat. I de fleste sosiale sammenhenger kan du slenge ut en kommentar i løse lufta ("Så dere målet til Solskjær i helga?") og få rikelig med respons. Hvis du prøver noe lignende med tennis ("Så du hvor bra backhanden til Roddick har blitt etter at Jimmy Connors overtok som trener?"), ser folk på deg som en fullstendig idiot. Tennis!? Hvem bryr seg? Derfor er internettet så bra: Hvem som helst kan rope ut sine meninger, enten det finnes publikum eller ikke.

-åsmund

Ingen kommentarer: